Wednesday, July 14, 2010

Betulkah Reza Pilih Bulu Layan Peminat?

gosip gosip kita


13 JULAI 2010: Dalam sibuk-sibuk orang memperkatakan tentang kes gaduh Tom dengan keluarga mangsa yang didakwa dipukul teruk oleh juara MyStar Lg3 dengan suaminya sendiri, Murai Batu terdengar pula cerita sok sek sok sek tentang penyampai radio Era, Reza Mohamed.
Kononnya Reza ni pilih bulu bila layan peminat. Kononnya dia hanya layan peminatnya dari kalangan urban saja.

Eh...Biar betul! Sebab setahu Murai Batu, Reza ni jenis yang kepala gila-gila dan cepat mesra kalau melayan peminatnya. Tak kiralah peminat itu datang dari ceruk mana sekalipun. Murai Batu berani cakap macam ni sebab kawan-kawan Murai Batu selalu hang out dengan Reza. Jadi, dia orang faham sangat perangai Reza ni macam mana.

Dia ni jenis ramah dan cepat friendly. Dengan orang yang dia tak kenal pun dia boleh layan. Yang kelakarnya, kalau dengar dia cakap, macam seolah-olah dia dah kenal orang tu bertahun-tahun padahal dia baru saja jumpa dengan orang tu.

Lagi satu, kalau Reza ni pilih bulu takkan dia sanggup meredah segenap pelusuk daerah, kampung dan desa untuk menyertai Gempak Selebriti Astro dan Gempak Desa bersama bintang selebriti AF yang lain.

Padahal Reza tak perlu pun berbuat demikian. Sebab, namanya dah cukup teguh dalam bidang radio penyiaran serta pengacaraan TV.

Tapi, semua itu dilakukan oleh Reza semata-mata kerana kecintaannya yang cukup mendalam terhadap bidangh seni dan salah satu daripadanya ialah bertemu dengan peminat-peminatnya.

MURAIBATU: Khabarnya lakonan Zally Hussain dalam teater muzikal Uda dan Dara bikin ramai wanita jadi cair...

No comments:

Post a Comment